Z Lokte ke Svatošským skalám

Západně od Karlových Varů, v protisměru toku řeky Ohře, se nachází vzácná přírodní památka – Svatošské skály. Nejromantičtější cesta k těmto útvarům vede z Lokte, malého města s majestátním středověkým hradem.

tramp (autor alba) tramp
Začátek trasy v Lokti u mostu  (poblíž bývalé porcelánky) Mapa cyklotrasy Euregio Egrensis Mapa cyklotrasy Euregio Egrensis Vodácký kemp Vodácký kemp Řeka Ohře u vodáckého kempu Rozcestník U štoly Rozcestí U štoly Zamřížovaná štola Skály ve svahu vlevo od cesty U studánky Horčička U studánky Horčička Studánka Horčička Informační tabulka na studánce Horčička Řeka Ohře u studánky Horčička Cyklostezka ke Svatošským skalám Odpočinkový altán Odpočinkový altán Odpočinkový altán Řeka Ohře, vlevo cyklostezka Cyklostezka na břehu Ohře Bývalé Pionýrské (nyní přírodní rodinný areál) na druhém břehu Cyklostezka pokračuje Zde býval nájezd na most Trosky nájezdu na most Osamocený pilíř mostu uprostřed řeky Osamocený pilíř mostu uprostřed řeky Rozcestník U Svatošských skal Rozcestí U Svatošských skal Stezka dále pokračuje Osamocený skalní útvar Stezka podél řeky, na druhém břehu přírodní rodinný areál U Svatošských skal, vpravo nezřetelná lávka U lávky přes Ohři Pohled na restaurace z visuté lávky Přiblížený pohled na restaurace z visuté lávky Cíl cesty – Svatošské skály Svatošské skály Svatošské skály a visutá lávka vlevo Svatošské skály a visutá lávka vlevo Svatošské skály Svatošské skály Svatošské skály a visutá lávka Svatošské skály v pohledu z visuté lávky Informační tabule Informační cedulka Mapka regionu Mapka místa

PODĚLTE SE O SVOJE ZÁŽITKY! NAHRAJTE FOTKY DO TOHOTO ALBA!

Máte fotografie, které by se hodily do tohoto alba? Pochlubte se s nimy!