Pramenáč

Protáhlý vrchol jednoho z nevyšších míst severní části Krušných hor, dosahující výšky 909 m n.m. Nachází se v oblasti Teplicka a je také jeho nejvyšší horou a druhou nejvyšší horou severovýchodní části Krušných hor.

tramp (autor alba) tramp
tak to je Pramenáč – protáhlé návrší bez výrazného vrcholu při pohledu od horské chaty Vitiška  	 pohled o chaty Vitiška do údolí na Teplicko a České středohoří horská chata Vitiška – místo startu výšlapu na Pramenáč horská chata Mikuláška, kolem které vede trasa výletu křižovatka cest za Mikuláškou ukazatel směru z křižovatky v přímém směru na Pramenáč pohodlná cesta na Pramenáč přístřešek na rozcestí pod vrcholem Pramenáče ukazatel směru ukazatel směru – na Pramenáč po makadamu vlevo mohylky při cestě na Pramenáč kříž na vrcholu Pramenáče detail kříže detail kříže vrcholový balvan s informací o nadmořské výšce informace o nadmořské výšce na balvanu značka na balvanu výhled z vrcholu Pramenáče na České středohoří výhled z vrcholu Pramenáče na Teplice, na obzoru zejména  Kletečná a Milešovka na Pramenáči na Pramenáči, na obzoru Milešovka (vlevo) a Pařez (vpravo) výhled z Pramenáče na Teplice s vrchem Doubravka, na obzoru České středohoří, 	zejména Kletečná a Milešovka výhled z Pramenáče na Teplice s vrchem Doubravka, na obzoru České středohoří, 	zejména Kletečná a Milešovka cesta z vrcholu Pramenáče cesta z vrcholu Pramenáče, v přiblíženém pohledu na obzoru hora Loučná pohled z Pramenáče na Bouřňák přiblížený pohled z Pramenáče na Bouřňák ještě více přiblížený pohled na horský hotel na Bouřňáku, na obzoru stožár s rozhlednou na Vlčí hoře skála, Teplicko a České středohoří skaliska pod vrcholem Pramenáče skála pod vrcholem Pramenáče skalisko pod vrcholem Pramenáče skalisko pod vrcholem Pramenáče s výhledem na České středohoří přiblížený pohled od skaliska na Teplicko a České středohoří skála po vrcholem Pramenáče pohled od skály na Teplicko a České středohoří pohled na České středohoří z lesního porostu Pramenáče výhled od skály na Teplicko a České středohoří přiblížený pohled od chaty Vitiška na elektrárnu Ledvice, města Duchcov a Bílina, 	vrch Bořeň, v pozadí vrchy lounské části středohoří Brník,a Srdov,Oblík, Raná, Milá přiblížený pohled od chaty Vitiška na elektrárnu Ledvice, města Duchcov a Bílina, 	vrch Bořeň, v pozadí vrchy lounské části středohoří Brník,a Srdov,Oblík, Raná přiblížený pohled od Vitišky na město Duchcov a povrchový důl  více přiblížený pohled od horské chaty Vitiška na horský hotel na Bouřňáku, přiblížený pohled od chaty Vitiška na elektrárnu Ledvice, města Duchcov a Bílina, vrch Bořeň, v pozadí vrchy lounské části středohoří Brník,a Srdov,Oblík, Raná, vpravo elektrárna Počerady

PODĚLTE SE O SVOJE ZÁŽITKY! NAHRAJTE FOTKY DO TOHOTO ALBA!

Máte fotografie, které by se hodily do tohoto alba? Pochlubte se s nimy!